Thursday 18 September 2014

Made in Greece and Very Cool -- I Kid You Not!!

 Ο γώστός, φίλτατος, αγαπητός και απόλυτα εξαιρετικός Άγης έχει πολύ καλές ιδέες για τις e-αγορές μας, για portable giga-storage  κ.α.

Made in Greece, δε κάνω πλάκα...

Τι κοινό έχουν τα success stories, πέρα του ότι οφείλονται σε εργατικούς, εμπνευσμένους και θετικούς ανθρώπους;
έχουν πολύ μικρή σχέση με και εξάρτηση από, το Ελληνικό γκουβέρνο!

"Διαμάντια στα αποκαΐδια


Του Άγη Βερούτη

Σήμερα γράφω για κάτι που δεν έχω ξαναγράψει ποτέ. Για κάποιες ελληνικές εταιρείες άξιες θαυμασμού.

Πριν λίγες ημέρες έτυχα σε μια συζήτηση για το πόσο καλές υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών έχουν κάποιες γνωστές ξένες εταιρίες διαδικτυακού εμπορίου, και πόσο κακές έχουν οι ελληνικές σε σύγκριση με τις πρώτες. Αυτό λέγω πως είναι απλά ανακρίβεια, για να μη πω πως είναι ψέμα.

Φυσικά ανέβασα πίεση, καθώς είναι γνωστό το πόσο αντίξοες είναι οι συνθήκες στις οποίες πρέπει να επιβιώσουν οι ελληνικές εταιρείες, αλλά και πάλι αυτό δεν είναι επαρκής δικαιολογία για κακή εξυπηρέτηση των πελατών τους από κανέναν.

Στην πραγματικότητα, παρά την κρίση, παρά την έλλειψη χρηματοδότησης από τις τράπεζες, παρά τα εμπόδια που βάζει το αδηφάγο ελληνικό κράτος, υπάρχουν στην Ελλάδα εταιρείες διαμάντια! Ελληνικές εταιρείες με δυνατότητα να ανταγωνιστούν οποιοδήποτε παγκόσμιο κολοσσό και να βγουν καλύτερες!

Δεν γράφω λοιπόν κάποια success stories για το πόσο καλά είναι τα πράγματα στην Ελλάδα, αλλά για το μεράκι και την τεχνογνωσία, την προσπάθεια, το μόχθο και τελικά το εξαιρετικό αποτέλεσμα που αυτές οι Ελληνικές εταιρείες φέρνουν.

Ένα πασίγνωστο τέτοιο παράδειγμα είναι η εταιρία καλλυντικών Κορρές, που εξάγει σε δεκάδες χώρες και έχει πελατολόγιο που ζηλεύουν οι μεγαλύτερες πολυεθνικές. Άλλη επίσης πασίγνωστη εταιρεία με εξαιρετική θέση στην παγκόσμια αγορά είναι η Follie-Follie, με καταστήματα στην Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, και πωλήσεις απλά παντού!

Όσον αφορά όμως την διαδικτυακή πώληση, το μυαλό μου πήγε αμέσως στην www.myshoe.gr, που ψάχνοντας λίγο έμαθα ότι είναι νούμερο 5 διαδικτυακό κατάστημα στην Ελλάδα σε μέγεθος πωλήσεων, αλλά είναι το μεγαλύτερο αμιγώς διαδικτυακό, χωρίς τεράστιες υπεραγορές σε όλες τις μεγάλες πόλεις.

Η εμπειρία μου ως πελάτης τους με κάνει να αναφέρω την myshoe. Αγοράζοντας παπούτσια εδώ και 3 χρόνια από εκεί για τα παιδιά μου και για εμένα, έχω επιλογή από χιλιάδες προϊόντα που δεν χωράνε σε κανένα μαγαζί, σε 2 μέρες έχω τα παπούτσια στο γραφείο μου χωρίς να πληρώσω για τον κούριερ ενώ οι ξένοι σχεδόν πάντα θα με χρεώσουν μεταφορικά, πληρώνω με αντικαταβολή ενώ κανένα eshop του εξωτερικού δεν μου στέλνει παπούτσια αν δεν χρεώσουν την πιστωτική μου κάρτα, και αν δεν μου αρέσει κάτι το στέλνω πίσω για να πάρω άλλο ή τα χρήματά μου, πάλι χωρίς να πληρώσω τον κούριερ!

Αν αυτό δεν είναι εξυπηρέτηση πελατών, τότε δεν ξέρω τί είναι παρά το γεγονός ότι έζησα σχεδόν 20 χρόνια της ζωής μου στο “βασίλειο” της εξυπηρέτησης πελατών, τις ΗΠΑ...

Είχα ακούσει για βραβεία που είχαν πάρει, οπότε το πρωί έκανα ένα τηλεφώνημα στην εταιρεία, και ένας ευγενέστατος κύριος μου έστειλε πληροφορίες για 4 Ελληνικά και Διεθνή βραβεία που έχουν πάρει σε ισάριθμα χρόνια και μου έστειλε, όπως του ζήτησα, μια φωτογραφία από τις αποθήκες τους που τράβηξε ο ίδιος για μένα με το κινητό του, όπου έχουν εκατοντάδες χιλιάδες παπούτσια. Βέβαια όπως ανακάλυψα δεν είναι καινούργια εταιρεία, αλλά μετράει 60 χρόνια και 3 γενιές, με 400.000 πελάτες στην Ελλάδα και στην Κύπρο.


Δεν θα μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά μόνο θα πω ό,τι μου είπε ο άνθρωπος που μίλησα: Ο στόχος τους είναι να έχει κάθε πελάτης τους, είτε μένει σε μεγάλη πόλη είτε σε μικρό χωριουδάκι, τη δυνατότητα να αγοράσει τα παπούτσια του από μια τεράστια επιλογή, με κόστος μικρότερο από όσο έχει ξανά ποτέ αγοράσει παπούτσια, και χωρίς να χρειαστεί να περιμένει.

Στο τέλος της κουβέντας μας ανακάλυψα ότι ο κύριος που μίλησα είναι ο 34χρονος ιδιοκτήτης της εταιρείας Νικόλας Μίνογλου!

Ένας φίλος, ο Βαγγέλης Αχιλλόπουλος, πριν 2 μήνες ξεκίνησε ένα startup, με χρήματα 100.000 ευρώ από venture capital. Δουλεύοντας σκληρά 16 ώρες την ημέρα 4 ομάδες των 12 ανθρώπων, όλοι Έλληνες μηχανικοί, έφτιαξαν την καλύτερη συσκευή αποθήκευσης ψηφιακής κινηματογράφησης στον κόσμο: το “Thunderpack”, με δυνατότητα αποθήκευσης 40 Terrabytes υψηλής ποιότητας ψηφιακού φιλμ και εργαλεία επεξεργασίας εικόνας, με αυτονομία 8 ωρών. Όλο αυτό είναι συμπιεσμένο σε ένα βαλιτσάκι 23 κιλών, που χωράει στο αεροπλάνο και μεταφέρεται οπουδήποτε γίνονται γυρίσματα ταινιών στον κόσμο. Πελάτες του θα είναι οι μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής ταινιών του Χόλιγουντ και του υπόλοιπου κόσμου.
Made in Greece φίλε!
Made in Greece!

Για να μην γρινιάζουμε λοιπόν ότι υπάρχουν μόνο κακές εταιρίες στην Ελλαδίτσα μας της κρίσης και να μην νομίζουμε ότι η χλόη είναι πιο πράσινη από την άλλη πλευρά του φράχτη.

Ναι, όντως επιχειρηματικά ή Ελλάδα έχει περάσει από την κόλαση του Δάντη, αλλά συνεχίζουμε να παράγουμε διαμάντια μέσα στα αποκαΐδια, για κανέναν άλλο λόγο παρά γιατί μπορούμε!

Έτσι."


Πηγή:www.capital.gr

No comments: