Tuesday 5 May 2015

Αγέλαστοι, Μουτρωμένοι, Δυσαρεστημένοι, bullies. Ετσι φαινόμαστε;

...έτσι μου περιέγραψε ένας Ολλανδός κα΄ποιους από τους παράγοντες του σύριζα που εκφράζονται πιο "ελεύθερα" στα μμε.

"σαν bullies στο σχολείο, που φέρουν βαρέως ότι δεν έχει πέρασε το δικό τους τόσα χρόνια και βγάζουν τα αποθημένα τους ξεστομίζοντας ο,τι τους κατέβει"

"Σκέψου να δώσεις σε σχολικούς βιαστές (bullies) τη δύναμη και τις ευθύνες του Διευθυντή: έτσι θα φερόντουσαν!

Και φέρει παραδείγματα:
υπουργό παιδείας που λέει ότι (η πρόοδος και) η αριστεία είναι αρρώστια. Άλλον υπουργό που λέει ότι "θα τη διαλύσουμε την Ευρώπη... (αν δε μου κάτσει, μου δόσει, μου κάνει το χατήρι), άλλος ακόμη που λέει ότι θα πλακώσουν τζιχαντιστές (αν δεν γίνει το δικό του)...

Θα καταργούσαν τους κανόνες για τους εαυτούς τους και όσους τους ακολουθούν, θα έπερναν όλα τα πόστα για να μη υπάρχει θέμα κριτικής ή αντίστασης στα όσα κάνουν.

"Πάρε παράδειγμα" μου λέει "ο παιδείας διορίζει ινστρούχτορες από το κόμμα στη θέση περιφεριεακών ελεγκτών στη παιδεία"  στη διεύθυνση της κρατικής τηλεόρασης ιορίζεται ο υπεύθυνος της εφημερίδας του κόμματος".

"Θυμίζει πραξικόπημα. Κάπως έτσι προχώρησε και ο Χίτλερ. Άμα γινόταν αυτό στην Ολλανδία θα είχαμε επανάσταση!"


Και σκέφτομαι και αναρωτιέμαι¨ αν είχε δίκιο ο άνθρωπος αυτός, ποιός θα μας σώσει από τους bullies;

No comments: