Thursday 12 June 2008

Ο χειρότερος εφιάλτης μιάς λέξης...

...Είναι η προσάρτησή της από Μαρκετίστα σε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Marketing προιοντικό είτε καταναλωτικού προιόντος είτε πολιτικού... ή ακόμη και υπηρεσίας.

Η λέξη χάνει το νοημά της, εκφυλίζεται και δεν μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί όπως παλιά...

Βλέπε π.χ. τις λέξεις περιβάλλον και ευαισθησία:
"...να αναπτύξουμε την περιβαλλοντική ευαισθησία στο Λαό της Ανω ... (Κυψέλης, Μεράς, κλπ)"

Βλέπε, π.χ. τη λέξη "υπερηφάνεια":
"περήφανος χορηγός της Εθνικής Ομάδας ΧΨΩ"

Βλέπε, π.χ. τη λέξη "σεβασμό":
"υπηρεσίες χωματερής "ο Αχόρταγος", με σεβασμό στο περιβάλλον και τη παράδοση"

Βλέπε, ιστορικά, και τη λέξη διαφάνεια: κάποτε έλεγες "τι διαφάνεια που έχει το περιβάλλον εδώ" και το νόημα ήταν εμφανές.
Τώρα πλέον, εδώ και +10 χρόνια, ερωτάται κανείς τι υπαινίσσεσαι;

No comments: