Σήμερα μιλάμε για πέτρες στο δρόμο.
Επίσης σημαντικό θέμα είναι η αντίστροφή της πέτρας επέμβαση στο οδηγικό χώρο: η τρύπα
Η τρύπα στηρίζει την ελληνική οικονομία: κινούνται λάστιχα, αναρτήσεις, και τα άνα δίμηνο έργα αποκατάστασης των δρόμων (λες να παίζει και μίζα;;;)
Βγαίνει το σλόγκαν: "πιστεύω τη τρύπα. Πιστήν τρύπα εν πενία γιγνώσκεις"
Πάμε σε αρθράκι από άλλο blog: Musings
"Μεταξύ των "Κανόνων οδήγησης" και του "Νέου Κώδικα Οδ. Κ" σπάς μεγάλη πλάκα. Εκτός κι'αν είσαι μέσα σε αυτοκίνητο κολλημένος σε κίνηση οπότε σπας κεφάλια.
Με εμπνέει σφόδρα να προσθέσω...
Τα κόκκινα φανάρια αποτελούν πρόταση κι'όχι υποχρέωση. Να παραμείνουν αλλά με αλλαγές στα χρώματα (για επιπλέον σασπένς). Τα όρια ταχύτητας είναι ασυνάρτητα, ανακόλουθα (δεν ακολουθούνται έτσι κι'αλλιώς) και συχνάκις άσχετα με την ασφάλεια και τις ανοχές του οδοστρώματος¨ είναι όμως πολύ σχετικά και χρήσιμα για τη συγκομιδή προστίμων ταχύτητας. Πονηρή πρόταση: να αναρτηθούν όρια ταχύτητας απόλυτης ακρίβειας! Δηλαδή οι πινακίδες να γράφουν: 27,8 / 55,5 / 12,4.... κοκ. Μάλιστα, οι ενδείξεις μείωσης της ταχύτητας να έχουν ως εξής με πινακίδες ανηρτημένες ανά 25 μέτρα το πολύ: 100 - 64,5 - 12,9! Να δούμε ποιός θα ξεφύγει κλήση για υπερβολική ταχύτητα! Οι πινακίδες δεόν να αναρτούνται πίσω από δένδρα -- πράγμα το οποίο ωθεί εξόχως και στη δενδρο-φύτευση! Να επισημοποιηθεί εύφημος μνεία για τον(ους) οδηγό (ούς) δημ. μεσ. μεταφοράς που κτυπά(νε) πεζούς. Ειδικά οδηγοί αυτονικήτων τύπου "Μερσεντέ" έχουν και έτοιμο στόχαστρο¨ εξ'ου και οφείλουν να δείξουν καλυτερες επιδόσεις. Σαφώς να καταργηθούν τα περάσματα πεζών: η Αθήνα είναι πόλη μελετημένη για αυτοκίνητα, κατοικίδια ζώα και έντομα. Να σταματήσει η αλόγιαστη σπατάλη χώρου για τη δημιουργία υποτιθεμένων "πεζοδρομίων". Οι χώροι να διατεθούν για να φαρδύνουν οι δρόμοι. - Τα καρότσια μωρών και τα αναπηρικά να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας."
No comments:
Post a Comment